sarapumankarlsson

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

words come easily?

Av Sara Puman Karlsson - 4 november 2011 11:40

om någon enstaka timme sätter man sig på bussen från jobbet å hem med galningen till hund man har :)

ska leta maskerad kläder till min älskade med honom på stan sen ! sista minuten , check "

för imorn då brakar helvetet lös när jag å min liga far till Bollnääs<3


detta lov har gått så sjukt fort.. känns som en vanlig helg.. på måndag är det back in buisness igen , å jobb så klart :)


jaaa, vad händer mer i mitt liv idag? 

älsklingen kom på den mysiga ideén att köpa nå god glögg från bolaget å vi skulle ha hemma mys ikvöll å se säsong två av WALKING DEAD, bästa serien jag någonsin sätt! :)


skit väder är det också , typiskt...

väntar på att fantasin kan börja uppsöka mig igen så jag kan komma på nå kul att träna vovven till :) så trist i detta väder, inte ens kul att åka och släppa henne på maln eller nå .. men men , snart kommer snö å de känns ljusare ute ! hennes första vinter på de :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Puman Karlsson - 5 mars 2013 18:31

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5711138759 " ...

Av Sara Puman Karlsson - 1 november 2011 10:40

oj oj oj vad jag är dålig på att skriva  !   nu är det alltså lov, så otroligt skönt ! mitt sista höstlov förevigt... mitt ena stora hjärta jobbar just nu, duktiga han! mitt andra lilla hjärta ligger på balkongen å steker... dock har hon int...

Av Sara Puman Karlsson - 23 oktober 2011 19:59

Vår lilla gulle fia Rutan :)                               Såhär blev man på årets skolkort :)         ...

Av Sara Puman Karlsson - 21 oktober 2011 13:12


nu var det ett bra tag sen jag satte mig här känner jag ! men ibland räcker tiden verkligen inte till... vad har inträffat ? jo , ganska mycket !nu har jag blivit riktig hudik bo med min underbara sambo erik :) lägenheten är utflyttad å städ...

Av Sara Puman Karlsson - 16 augusti 2011 10:08


hipp hipp hurra, idag äre min födelsedaaa!   riktigt grå dag.. såklart när jag fyller år... fixat tvätt lite fort... ska träffa min älskade sara tjärnlind vid två tiden å ta en kalas fika ! sen kommer väl min prins å hämtar mig med sin vita...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards