sarapumankarlsson

Alla inlägg under november 2011

Av Sara Puman Karlsson - 4 november 2011 11:40

om någon enstaka timme sätter man sig på bussen från jobbet å hem med galningen till hund man har :)

ska leta maskerad kläder till min älskade med honom på stan sen ! sista minuten , check "

för imorn då brakar helvetet lös när jag å min liga far till Bollnääs<3


detta lov har gått så sjukt fort.. känns som en vanlig helg.. på måndag är det back in buisness igen , å jobb så klart :)


jaaa, vad händer mer i mitt liv idag? 

älsklingen kom på den mysiga ideén att köpa nå god glögg från bolaget å vi skulle ha hemma mys ikvöll å se säsong två av WALKING DEAD, bästa serien jag någonsin sätt! :)


skit väder är det också , typiskt...

väntar på att fantasin kan börja uppsöka mig igen så jag kan komma på nå kul att träna vovven till :) så trist i detta väder, inte ens kul att åka och släppa henne på maln eller nå .. men men , snart kommer snö å de känns ljusare ute ! hennes första vinter på de :)


 

Av Sara Puman Karlsson - 1 november 2011 10:40

oj oj oj vad jag är dålig på att skriva  !

 

nu är det alltså lov, så otroligt skönt ! mitt sista höstlov förevigt...

mitt ena stora hjärta jobbar just nu, duktiga han!

mitt andra lilla hjärta ligger på balkongen å steker... dock har hon inte förstått vittsen med att det måste vara sol för sådant!

å vad har jag för mig då ?

väntar på att programmet pitbulls and parolees ska börja, så sjukt bra program! :D

 

vad händer för mig då under lovet? hhmm..

imorn ögonläkaren för den vanliga kollen ... 8:20 på morgonen .. då droppar dom i skit i ögonen på mig så jag kommer vara så gott som blind typ i nå timmar... suck ..

torsdag till fredag jobbar jag , sjukt härligt så man kan lägga undan pengar till resan :)

å lördag, ja då smäller det! då åker jag, min älskade erik, emma bananen, babsan thea å jockas till bollnäs för att utforska området! thihi utklädda ofc ^^ man kanske ska gå å plinga dörr, mavbe ? :D

 

nää nu ska jag göra det jag verkligen känner för, lägga mig i soffan med vår stora valp och mysa !

 

puss & kram   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards