sarapumankarlsson

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

å idag är jag faktiskt nitton...

Av Sara Puman Karlsson - 16 augusti 2011 10:08

hipp hipp hurra, idag äre min födelsedaaa!


riktigt grå dag.. såklart när jag fyller år...

fixat tvätt lite fort... ska träffa min älskade sara tjärnlind vid två tiden å ta en kalas fika !

sen kommer väl min prins å hämtar mig med sin vita springare.. en ganska stor springare om jag få säga så ... en rullande stor springare.. kanske även kallas lastbil .. hhhmm .. jaaa.. det går nog att diskutera !

jag hoppas innerligt att denna dag slutar i solskeen !

 

gick otroligt bra igår på jobbet ! ska dit imorn också  ! känns overkligt att få göra något jag sattsat på innan gymnasiet !

 

nu kanske jag ska införskaffa ett liv...

nej jag bara skojja ! GUD VAD ÖVERSKATTAT..

 

njuter av lite musik och rensar huvudet !

å idag är jag faktiskt nitton ... hahah .. kommer väl det ta typ två månader som vanligt innan jag säger rätt ålder på mig själv . men men , jag i ett nötskal , eller cocosnöt..eller kanske en mumsmums?

 

http://www.youtube.com/watch?v=-sMw6E8EgcI

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Puman Karlsson - 5 mars 2013 18:31

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5711138759 " ...

Av Sara Puman Karlsson - 4 november 2011 11:40

om någon enstaka timme sätter man sig på bussen från jobbet å hem med galningen till hund man har :) ska leta maskerad kläder till min älskade med honom på stan sen ! sista minuten , check " för imorn då brakar helvetet lös när jag å min liga f...

Av Sara Puman Karlsson - 1 november 2011 10:40

oj oj oj vad jag är dålig på att skriva  !   nu är det alltså lov, så otroligt skönt ! mitt sista höstlov förevigt... mitt ena stora hjärta jobbar just nu, duktiga han! mitt andra lilla hjärta ligger på balkongen å steker... dock har hon int...

Av Sara Puman Karlsson - 23 oktober 2011 19:59

Vår lilla gulle fia Rutan :)                               Såhär blev man på årets skolkort :)         ...

Av Sara Puman Karlsson - 21 oktober 2011 13:12


nu var det ett bra tag sen jag satte mig här känner jag ! men ibland räcker tiden verkligen inte till... vad har inträffat ? jo , ganska mycket !nu har jag blivit riktig hudik bo med min underbara sambo erik :) lägenheten är utflyttad å städ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards