sarapumankarlsson

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

dennna vecka !

Av Sara Puman Karlsson - 1 november 2011 10:40

oj oj oj vad jag är dålig på att skriva  !

 

nu är det alltså lov, så otroligt skönt ! mitt sista höstlov förevigt...

mitt ena stora hjärta jobbar just nu, duktiga han!

mitt andra lilla hjärta ligger på balkongen å steker... dock har hon inte förstått vittsen med att det måste vara sol för sådant!

å vad har jag för mig då ?

väntar på att programmet pitbulls and parolees ska börja, så sjukt bra program! :D

 

vad händer för mig då under lovet? hhmm..

imorn ögonläkaren för den vanliga kollen ... 8:20 på morgonen .. då droppar dom i skit i ögonen på mig så jag kommer vara så gott som blind typ i nå timmar... suck ..

torsdag till fredag jobbar jag , sjukt härligt så man kan lägga undan pengar till resan :)

å lördag, ja då smäller det! då åker jag, min älskade erik, emma bananen, babsan thea å jockas till bollnäs för att utforska området! thihi utklädda ofc ^^ man kanske ska gå å plinga dörr, mavbe ? :D

 

nää nu ska jag göra det jag verkligen känner för, lägga mig i soffan med vår stora valp och mysa !

 

puss & kram   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Puman Karlsson - 5 mars 2013 18:31

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5711138759 " ...

Av Sara Puman Karlsson - 4 november 2011 11:40

om någon enstaka timme sätter man sig på bussen från jobbet å hem med galningen till hund man har :) ska leta maskerad kläder till min älskade med honom på stan sen ! sista minuten , check " för imorn då brakar helvetet lös när jag å min liga f...

Av Sara Puman Karlsson - 23 oktober 2011 19:59

Vår lilla gulle fia Rutan :)                               Såhär blev man på årets skolkort :)         ...

Av Sara Puman Karlsson - 21 oktober 2011 13:12


nu var det ett bra tag sen jag satte mig här känner jag ! men ibland räcker tiden verkligen inte till... vad har inträffat ? jo , ganska mycket !nu har jag blivit riktig hudik bo med min underbara sambo erik :) lägenheten är utflyttad å städ...

Av Sara Puman Karlsson - 16 augusti 2011 10:08


hipp hipp hurra, idag äre min födelsedaaa!   riktigt grå dag.. såklart när jag fyller år... fixat tvätt lite fort... ska träffa min älskade sara tjärnlind vid två tiden å ta en kalas fika ! sen kommer väl min prins å hämtar mig med sin vita...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards